Saturday 2 February 2013

17 january 1993 :) im born :3

assalamualaikumm :) 


heyyy guys , heee sory late tulis entry , bukan sebab ape , buke just tgok tgok je , nak menaip malas :3 lagipun mggu lepas aku busy dengan final exam semester 4 :) wahh dah senior rupenya kauu ? hahhaa . okay lihat title diatas kan , haaaa . aku nak ceta pasal birthday aku . aishh . khamis pulaa tuh . so plan nak celebrate kat bandar . but nothing yang menarik . so membe aku ajak sambut dekat tasik melati :) sape dop perlis tahu la kannn :) okayyy . benda ni tak rncang tahu . okay , kami celebrate 5 orangg je . birthday girl its me , rinie , cyla , andddd kawann dorg laaa . sape ? mls nak ceta . abaikannn :D hahahha . okayy nak tengokk tak :D kejup k kejup . btw dorg ucap tengs sbb cake tuh sedappp katenya . welll tguk tangan laaa , kite yg pilihh woahhh :) 



see , kucing belakang pon nak pose jugaa :D HAPPY BIRTHDAY TO ME YANG KE 20 :)


     gatal nak edit sampai mcam tuhh :x orenggggggg jaaa kann , semua orenggg :D with cyla kepingg :P



potong cake :D aurmmmmmm :3

okayyyy nih je yang sempat snap sbb dah lewat kann , dgn btry bb aku pon lowww -.- 

BYEEE  :)