Tuesday 4 September 2012

LONG DISTANCE RELAY =3

ASSALAMUALAIKUMM .. 

nak cerita nih bhaa , dengar sinih , aikss , bila aku jadi org sabah nih -..-  . haha kay stop mengarut kay . see title kat atas tuh ? nampakk kan , so disini saya FYNN JOHARY mengumumkan bahawa dah 2 YEARS bersama dengan FRUITHEART's saya . sape dia . boyfriend saya lahh : MUHAMMAD NAZRUL SHAH  :)  ape lahh kau nih , ngekk --' takan tokwan aku kann ? haha , kay , btw , perkenalan kami bukan macam korangg kan , kita berkenalan dalam satu laman social .
 
***** but no FB,TWITTER,MYSPACE,SKYPE,FRIENDSTER KAY . no no no .  

kitorang kenal pun , just tegur tegur je . tak sangka , boleh jadi rapat then , berbunga bunga sampai sekarangg ^^ , dia buat hati saya cair ouh :) dia buat saya berubah dalam banyak perkara  :') tengs awakk banyak ubah saya . sejak kitorang kenal , tade pernah ade kate "BREAK,CLASH or ANYTHING LAHH , ' tak penah keluar dari mulut masing masing . yang pernah kelua hanya "SAYA MAKIN BERTAMBAH SAYANG AWAK " . see sweet dak ? hhaaha , pasan jap*  

ehh , ingat kita bahagiaa setiap hari kerr ? hellllooooo ? sape cakap bahagia and happy je selalu , tipu la kan kalau salah satu couple tak pernah bergaduh kan ? tipu la to kann . tambah aku dah 2 tahun bersama DIA . biasa adat kan . tambah lagi hubungan jarak jauh , PERLIS > JOHOR . utara ke selatan . btw . syukur sangat sangat walaupun banyak benda yang berlaku dekat relay kami , kekadang to aku yang buat hal --' heeee , sorryy sayang . tak sengaja :D .thenn ip saya selalu tacingg to sebenarnya nak ambik perhatian awokk :) boleh kannn ? heee :') 

heyy , morething , kitorang dah jumpa kay :) kite jumpa dia mase kita dekat KL haa :) dia seorang yang sweet je :) yang penting time jumpa tuh asyik tanye jee nak makan ke tak --' ingat kite nih makan banyak ke awok ? haha . kay . time jumpe tuh time bulan puasa haa , ehh , hello , kitaorang bukan date siang . kitorang berbuka puasa sama sama kayy :) ' yang lawaknya , dah balik rumah , baru dia tanye "nape makan tadi macam malu aje ? ' lol ? awakk , saya memang makan macam tuhh , bukan malu , tapi lambat makan --' . hahh itu tabiat aku kalau makan lembabbb . derek kena marahh dengan mak aku . hoho . sape sape yang nak pi mkn dgn aku , kena sabar la tggu aku makan . haha . 

* kayyy dah stop mengarut . opss lupe pulaa , kitorang tak sempat harituh nak snap picture same same . masing masing tengah kejar mase kann , lagipun lagi berapa hary lagi nak raya time jumpa dia tuh , lagipun pas kitorang jumpa malam tuh , terus dia balik johor malam tuh juga . tak penat ke awakk ? saya cakap takpayah datang awak degill , kannnn ? then dia tak habis habis cakap sorry , sebab tak sempat nak kasi gift kat aku . adehh , "awakkk , saya tak perlu semua tuh , saya perlukan awak sayang saya jee :) . sudah cukup kay . 

dahh , tak larat nak cite panjang . btw selama aku bersama dengan DIA serius , semakin bahagia , cuma tak bahagia satu je , tak dapat jumpa selalu macam korg , sbb ? jarak kami jauh lahh . adoii . INSYALLAH , kalau dia jodoh aku . aku terima :) 

last word to you MUHAMMAD NAZRUL SHAH : iloveyou:) tengs terima saya dalam hidup awak kay . hope , relay kite bertahan sampai bile bile kay . aminn <3