Friday 12 October 2012

partime :3

ASSALAMUALAIKUMMM :) 

hii uolss sekaliann :) lame tak tulis entry nih , bukan ape mals nak taip panjang panjang nih :D , hoho . sekarang rase rajin sikit lahh . kayy see title kat atas tuh ? haa partime :D esok aku dengan kawan kawan aku laaa nak gi keje partime --' phewww, sem 4 nih macam makan duit banyak saja , photostat sana photostat sini , jenuh aihh , dop hbs kod tuh laa , jenuh lagu nih , tapi tapa laa , untuk masa depan juga kann , kay sem kali nih aku practical 2 bulan , aiyaa lama sihh , kali nih nak mintak pdk pulaaa lahh , RSK tamau dahh , amai sgt patient ,hheheheh , nak senang saje sbnrnya :D hoho . ewahh , esuk keje dekat HOTEL SUNWAY , pestime nih , selalu keje dekat HOTEL GURNEY tohh :) saba jelaaa , kite kalau keje jangan memilih kann , janji halal kann , duit pun masuk . okayyy , nak selit la sikit cite pasal my FRUITHEART kite tuh , kite dah baik dengan dia :) sikap kite pun dah berubah macam dulu balik :D tengs sayang sbb usaha buat saya sayang awa balik . kayy stop nak gtau yang tuhh je :) tengs sebab sabar dengan perangai saya yang sikit ngada ngada dan terlebih emosi kekadang , hoho :D peace peace . jangan marahhh kayy . oyeahhh . tadi petang hujan lebat , malam ni tamau lebat pulaa , nak tido nihhhh ;) , esok keja petang tapaa , leh bangun lewat jugaa nihh , jyeahh , k lahh malas nak tulis panjiang panjiangggg , haaa tudiaa kuaq teruih loghat perlis . ahhaha , k chill :) bye