Tuesday, 31 July 2012

FU*K YOU B*ITCH !

HI HI DAN ASSALAMUALAIKUM :) TAK JAWAB DOSA AW AW . CEWAHHH ^

emm , okay nak bagitau sikit . ade la ORANG dop buat tak puas hati or dengki or anything . taktahu la , yang aku tau aku tak pernah nak kacau orang pon , orang baik , aku baik la , orang buat taik . aku diam lagi . kalo melampau sangat bukan taik dah aku buat , bagi terus loji taik . ambik ! geram aih . takk syiokk la kan , main kata belakang . rasa lebih baik mai kata depan kan . bukan susah mana pon buka mulut cakap ja . kann senaNg . nih dop kata apa kan , pelik pelik . ada juga org jenis busuk hati dengan dengki lebih nih . emm tah la , lagi satu paling tak syiok dengaq , bila aku dah bertudung pi kelas pon , ada org nak kata ka ? awat salah ka nak pakai tudung pi kelas ? bukan aku telanjang ka apa , lain kali kalau nak kata tengok diry sama , last last apa jadi ? hang pon sama la , macam cicih aku gtau kat hang noah . makin lama makin melampau ampa nih , nak mencarut lebih , bulan posa , awat lah yang nak cari pasal pon bulan posa , bulan tak posa takmaw lak kann ? so WHATTHEFU*CKKKK lhaa wehh kalian kalian oi ! ingat aku puas ka ? selagi haty ampa tak sakit macam haty aku , jangan harap aku nak diam , memang lah , hang tak penah tengok aku gadoh gadoh , pastoh ingat aku kecut cicih macam hang lah ? setakat dop panggil org backup takpayah , sendiry cari pasal sendry tanggung la bengong bahlun tolol ! ambik . tak pala aku kot mana pon tapa ! ampaaa kan semua BAIKK ! biasa lah SYAITAN BERTOPENGKAN MANUSIA ? MANUSIA KE KORG ? EHH LUPA BULAN POSA SETAN MANA ADA KENA IKAT ? HABIS TO AMPAA APA EHH ? LUPAAA , ampa kan orang alimm . aku org jahat tak gitu ? lantak pi la kat ampa . ampa main cara halus . aku main cara halus . ampa main cara kasaq , aku guna cara kasaq . SO BEWARE :)


*BYE !