Monday 30 July 2012

PROJECT RUNWAY :)

hi korang dan assalamualaikumm :D 

okay hari nih nak citer la la kan , intake aku dengan intake oct 2011 ada satu project runway :) guna bahan yang kitar semula , macam guna material newspaper , kotak , plastic bag , then macam macam la tadi aw . semua cantik cantik tau . hoho . paling cantik dress HOOI SHAN :) dia la winner kitorg . sorry tade la photo dia , so korang taleh tguk :P korang nak tguk tak dress dress kitorang :) semua lawa lawa dan kreatif tau . laki pon ada yang masuk , tapi dua org je haa , nak tengok kan , tengok la kat bawah nih :) 


nih aku dengan EYA :) material dia guna plastic bag , kotak air kotak to . comel kan :) sesuai dgn dia . 


dengan AFIKAH NABIHAH :) . wahh dia siap ada mask lagi :) dress dia memang fancy lah :)


bersama EYA dengan FASIHAH :) 


nih EYLA . designer aku .hoho . group team juga :)

nih KAK JAN  or JENN :) leader group team aku :)


nih group team aku juga . UMIE


bersama ADIB SAMURAI :) pedang pon ada to kat belakang .

        bersama BOB dengan UMIE . BOB group team lain . saja nak ajak BOB pose sama ha .


bersama WANIEY . 

miss FYNN JOHARY :) hoho tak menang pon ^^ tak kisah lah janji yang syiokk dan awesome lenguh habis . dah la kena berdiry bapa jam tah :) seksa kot nak jalan . ampa try tengok . haha 


okay lahh , yang nih pon yang ada . nak banyak banyak , sapa suh tak mai kolej kami tadi ahhaa :P k lahh babai :)