Monday, 30 July 2012

lappy buat hal #*&^#@

hi hi dan assalamualaikummm :) lama kan tak nampak aku update entry kat blogg nih ? emm emm , sebenarnya lappy aku buat hal dengan wifi kolej . bengong bengong . grr ! macam nak buang je lappy lam tong sampah depan umah to ! tengokk tulisan entry pon merah , marahh nih ! hahah . nak kena balik perelih bodek ayah aku beli berukband nih , maw takmaw nak desak juga , hoho , nak jahat juga . amboi pak cik johary , takan berkira kot  noh , anak sorg nih ja pon nak harap kan , ahha , ayat bodek lebih kay . hoho , kisah ker :) 

#k lahh , nak berbuka dah nih , selamat berbuka you olz , cewahh :) babai :)