Tuesday, 24 July 2012

ramadhan ke 4 :)

haii dan assalamualaikumm :) 


alhamdulilahh ^^ dah hari ke-4 kita berpuasa kan :) okay , nak citer kali nih , tadi berbuka tepi pantai wooo :) syiokk . angin senja kann , sejuk jaa . masuk tulang som som . haha , okayy , motif sambut at tepi pantai nih disebabkan  yana . yana nak balik sabah dah kamis nih . so saje nak berbuka same same .besh jugaa la , makan ramai ramai , dorang masak pon sedap jaa :) tengs korang :) sedap sangat . macam nak lagi macam to aww :) nanty pula nah , hehe . ampa masak gy na yana and jenn ? hoho sedap woo . okay nak tengok tak sapa yana nih . omey woo dia , budak sabah kan . korang tengok kat bawah kay :)


see :D comel kan bambam nih . tapi taleh la nak ngorat ini gulpreng sabah , dia dah berpunya .*

# yana bambam nanty balik sabah jangan lupa balik sini pula bawa ole ole . hoho .

k lahh babai . taklarat nak citer dah .