Sunday 15 July 2012

rindu zaman sekolah dulu :'(

hi dan assalamualaikum yang tengah bace entry aku kali nih , kay mula mula aku nak gtau lah , masih baru lagi dalam blog blog nih , tak rety apa apa langsung kod , haha , first dulu pon , adik angkat aku yang omey tolong percantikan blog nih . then last sekali aku m'rajinkan diry untuk buat sendiry tengok , see , neww look my blog hasil tangan sendiry . but tetap ada yang takpuas haty lagi . :) haha , okay stop pasal hal nih .   

 kekadang bila dop termenung sorg sorg mesty teringat balik time waktu sekolah dulu kan , seriusly aku miss gila kod time to , okay paling best time form 4 dan form 5 lah . sebab kitorg tak berpisah langsung kann , lagipon org yang sama time to dalam kelas , just ada budak baru je masuk . but masing masing tak pulaukan , masing masing terima jek , time form 4 to budak dari sekolah menengah perlis . zahirah . then budak dari sekolah menengah guar chempedak . mastura , kedah then last sekali dari langkawi . roszawani .time form 5 pula masuk la si suka tido dalam kelas . haha . che lah . hoho :p okay , 

 paling buas dan honaq la katakan , time form 4 keja bergadoh ja , ada ja budak budak junior takpuas haty dengan geng aku . hoho , apa masalah taktau , dengki kod . time form 5 pon gadoh la juga but tak berapa sgt coz pokus dekat spm kan , pokus la sgtttt ! haha . aku rasa time form 5 yang main banyak kod . pfttt~ 

korang nak tengok tak budak budak kelas aku , tengok kat bawah nih :3

see kacak kacak dan omey omey kann ? haha ampa tolong jangan pasan kayy :P
tapi ada yang tak hadir time nihh . yang baju purple to ampa kenal kod sapa yang dop skola putra kenal kan 
CIKGU FAUZI :)


okayy dalam kelas aku nih jenis macam bergroup group tapi kitorang semua cakap la , kekadang join la yang mana asa nak join .haha walaupon penah ada perselesihan paham dengan dalam kelas to , kitorang tetap baik balik. biasala kann , tak semua nyaa nak baik je kan , korang nak tengok tak gelagat gelgat dalam kelas aku , okay tengok kat bawah kay . 


haha , nih time dah nak spm , tengah lepak lepak jaa , nampak aku , dok nganga kata apa tah , adoi , k yang belakang sekali nysa , yang putih kecik tongkat dagu sebelah to tykah :) yang pgg botol air to ashraf abg hot . haha , yang baju ungu to --' mizal or nama glamour mimie . yang nganga mulut to **** tah sapa tah , haha :P yang tudung putih omey to erah , then depan sekali yang ppy bambam to anis , depa dua kawan segusip dan serapat rapat kat skolah . hee :)




tudiaaaa kelas palingg cantik , hahah , see nampak bergroup2 kannn ? haha , tapi kitorang still rapat , cewahh . cee kay yang dekat plastik kuning to geng aku . hoho . 



nih geng geng gosip juga , hoho , dari kiri belakng dayah , imah and mekmas , yang depan peace dua to atin and wani :) 


dua pengawas dalam kelas kami . haha depa sporting , ada pape spotcheck depa yang inform kat kami , kelia dak . hoho dari kiri ros dan mastura .


abang abang hot dalam kelas , haha , dari kiri belakang ashraf dan taufiq depan dari kiri adib dan amin ( ketua kelasssss koddd) hahah !


nih la keja depa , ashraf tepi ashraf tykah yang duduk to nysa :)


nih dari kiri faiz dan hanif :)


ni budak palinggg rajin mai kelassss :) che lah . hoho 

k nih la kawan akuu yang rapat , k abaikan aku yang ***** ! erah dan anis :) iloveyou babe ! rindu ampa sgt wehh . 


k lahhh banyak kod kalo nak cita , k bye :)