Wednesday 8 August 2012

6 OGOS 2012

HI DAN ASSALAMUALAIKUMM .

 

 lama kan tak nampak aku buat entry kan ? emm , sory saya tengah bercuty sekarang . oyeahh :)  emm , sebenarnya aku nak bagtau berita sedih nih . tokwan kesayangan aku telah meninggal dunia pada 6 OGOS lepas . sedih sangat . aku ingat raya nih nak beraya la sama sama dengan dia , tapi sayan tuhan lebih sayangkan tokwan aku . emm , entah la , aku rasa sepi sangat . then time tokwan aku tengah tenat petang to , emm , menyesal sgt sgt nih , punya pasal ego aku skt mak aku , sampai nak jumpa tokwan aku pon tak sempat , bodo kan aku ? mmg bodo . emm , pesanan terakhir tokwan aku  "aku sorg ja dalam haty dia " terus jatuh air mata aku kat tepi jenazah tokwan aku . macam sayang aku nak lepas dia pergi . then bila malam teringat pasal dulu , emm , ntah la , hope tokwan aku tenang kat sana :'( aminn :(