Wednesday 17 October 2012

MY HEART :3

ASSALAMUALAIKUMM UOLSSS :) 

wahh rajin aku hari nih tulis entry sampai 2 sekaligus kann . hee sebenarnya dah lame nak cite pasal nih , problem nye sbb malas jee . hewhew . haha pesyen gelak sekarang . hoho so what ? do i care ? . ahha sudahh . okay nak cerita nih , kawan kawan yang rapat dengan aku dekat college . sebelum nih mybe pena dgr name je kann . kay sebelum ni kitorang tak kenal pun , just dtg je kat college ni baru je knl , masing masing datang dari latar belakang yang berbeza . nak kenal tak dengan dorg nih , okay let me introduce about them to u olss kay ? hahah . 


noor shuhaila bt che ani . kitorang panggil dia eyla je .fb dia : amir eyla . kalau nak add dia laa ,  dia paling kecik dari kitorang . besday dia 2 JANUARY 1993 . budak yan kedah . aku kenal dia time datang sini , first aku rapat dengan dia la dulu . dari sem 1 sampai sekarang dah sem 4 dah . kekadang pun pergi mane mane dengan dia la . hee . dia satu kepala dengan aku . akaii banyak laa . kuat merapu . haaa dia la semua . suka kawan dengan dia . see comel kan kawan aku yang nih ? hoo ~ nak nguratt ? toklehh dah ade boyprengg dah nih . kang tak pasal mate lebam sebelah  . haha . 

haaa , ni nurliyana bt mustafa . panggil dia yana . fb dia : yana aguilarra :) dia ada dua . nama sama juga , try la search kalau nak kenal sama dia . dia nih budak tawau sabah . tengok la muka dia comel kan kan . besday dia 2 JANUARY 1993 juga , sama dengan eyla . okay kitorg gengg bulan satu . cuma aku jaa lain hari . hee . tapi bulan tetap sama kayy . jyeahhh . dia ni aku tak rapat lagi mase masuk sini . then dah lame lame baru lah rapat . dia nih , kira kadang kadang keras kepala juga kod . hee , taktahu la nak citer pasal apa , yang penting dia nih tak suka org konkong then control dia . cepat rimas dengan org kod . sudah berpunyaa :) but dia jenis suka berkawan . try la kawan dengan dia , baru knl sapa dia . hee :) 


ni name dia nuruljannah bt mohammad . dia tua pada kami , haha , kakak kami laa , tapi kami pggil dia JENN , yana lah start panggil dia macam tuh dulu ,orang kulim kedah , besday dia , 6 AUGUST 1990 . dia nihh aku rapat pun sebab satu class dengan dia . hee , mulut hingiaq baqq hangg , suara dia mmg volume tinggi la , kalau dok kat penang boleh dengaq samapi kl nohh , hahaha kayy bhong :p haha . dia baik , suka ambik berat pasal kawan kawan . walaupun kekadang perangai dia macam kanak kanak . ahhaha . derek suka perasaan muda . haha . mengaku kate umur 18 ouhh , tak padan dengan dia . haha . suka kawan dengan dia . :) sudahh berpunya juga :) hee


haa ni ROOMATES aku . umi kalsom bt ali , budak sungai limau kedah , area yang juga laa , dia ni pun mula mula aku tak rapat . then lame lame dah satu bilik , jadi satu kepala laa , besday dia 11 SEPTEMBER 1993 . dia nih jenis tak tau malu . ikut suka dia jaa , mulut pun hingiaq juga , dia dengan JENN memang elok dahh . dia jenis orang tak kacau dia dia tak kacau , orang kacau dia , siappp laa . hooohoo . jadi kak limahh la . hahaha . fb dia ade : but dah kena deactive , sebab : no comen la , biar je kami yang tahu . ahhaha sudah berpunya juga . tapi kalau nak berkawan dengan dia okay jee dia nih , ahhaha , ape ape masalah kami kongsi . teman sebilik , katil sebelah sebelah , sebilik mandi . ( bukan mandi sekali kay . hahah ,) no no no , kami bukan lesbian kayy :) 


okayy lahh dah tahu semua kann citer pasal kawan kawan akuu :) nih la serba sedikit yang aku boleh kasi tahu , yang lain kalau nak tahu , mai kawan sendiri dengan diorang kay :) okayy byeee :D


*yang penting aku sayang ampoaa :)