Sunday 30 December 2012

nothing to display .

assalamualaikum.

heyyy , over there there ! heyy youu laaa , hahah k kite bosan disitu* jumaat and sabtu kite kerje . gaji masyukkkkkk :P lepas nak newyearr :3 alaaa takbest lahh takdapat nak newyear dgn keding busuk masam pahit kite teww :P mampus kalau dia tnguk blog aku -.- soryyyy :P sengaja cari pasal . haaa dah tayah nak sweet sweet sgt * cering bulu roma ku . hahahah , gedik aih :D okayy plan mnjadi , dapat sambut newyear tahun ni , oyeahhh , tahu lpas smbut dekat aloqqq satqqqqq , tahun ni , ape lagi , penang , dgr ramai gak buda buda kl trun penang , wahh penuh penang g esokk . jem terukkk harus . aihh , yang penting tempat aku nak g first pesta laa , walaupun dah 2 kali aku p dalam bulan ni -,- tapi tak dapat naik ape pun . kali ni nak pi aku nak naik ape yg ada . hoho :X . okayyy esok kite trun penang dgn yayang yayang kite lerr :* hahaha . esokkkk WE ARE YOUNGGGGGGGGG :p hahahah , malam esok mesti ramai couple projek ni , hahaha nak jadi jais lah sat :P . hahah beware k beware . jahat gela aku ni . hahah k esok punya cite smbung kay . btw tgh risau pasal case study ni . aishh . JAYA DEBAB  ni --' kang kusedut lemak lemak mu baru tahu . opsss *